קניתם מוצר ב- Line Tech? אנחנו בטוחים שתאהבו את המוצר ומקווים שהוא מתאים לצרכייכם.
וגם אם לא, אין בעיה. ב- Line Tech תוכלו לבטל את ההזמנה שלכם במגוון אפשרויות:
- ע"י משלוח הודעת ביטול לאתר לכתובת info@linetech.co.il
- בשיחה טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון 04-874-7101
- במילוי טופס ביטול ייעודי באתר
רק זכרו שעל-פי החוק במדינת ישראל ביטול ההזמנה אפשרי במשך 14 יום בלבד. וגם חשוב להחזיר אלינו את המוצר בשלמותו, לפני שנעשה בו שימוש, ובאריזתו המקורית.
את ההחזרה תוכלו לבצע ע"י:
- בקשה לאיסוף מבית הלקוח – תאמוu זאת מול שירות הלקוחות של Line Tech במייל info@linetech.co.il ואנחנו נשלח אליכם שליח לאיסוף ההחזרה. שירות זה כרוך בתשלום.
- החזרה עצמית – בכתובת: בעלי המלאכה 11, קריית ביאליק. יש לתאם מול שירות הלקוחות שלנו את מועד ההגעה לצורך החזרה.
ומה קורה אח"כ?
בתום ההחזרה, שירות הלקוחות שלנו יצור עמכם קשר לתיאום ההחזר הכספי. תוכלו לבחור בין:
- קבלת שובר קנייה לאתר בגובה 100% מהמחיר ששילמת עבור המוצר, דהיינו החזר מלא.
לבין
- החזר כספי לאמצעי התשלום בו שילמתם עבור המוצר שהחזרתם (למשל החזר כספי לכרטיס האשראי שלכם), בניכוי 5% (ולא יותר מ-100 ₪) מהמחיר ששילמתם עבור המוצר.
שימו לב! לצערנו לא נוכל לבצע החזר כספי למוצר שחזר אלינו לא שלם או לא באריזתו המקורית או שנעשה בו שימוש. וכמובן שלא ניתן לבצע החזר כנגד מוצר שלא הוחזר. כמו-כן, לא ניתן לקבל החזר עבור הוצאות המשלוח, באם היו, אותן שילמתם לקבלת המוצר או החזרתו.
מוצר פגום?!
היה וקיבלתם מוצר פגום או מוצר שאינו תואם את המוצר שהזמנתם בפועל, אז אנחנו קודם מתנצלים על-כך. אנא, הודיעי לנו באופן מידי (במייל לשרות הלקוחות שלנו info@linetech.co.il) על כך שקיבלתם מוצר פגום או מוצר שאינו תואם את המוצר שהזמנתם. אנחנו נדאג לתאם עמכם את החזרת המוצר הפגום וגם נדאג לזיכוי מלוא הסכום ששילמתם עבורו.
לפרטים נוספים בנושא "מדיניות החזרות וביטול הזמנות" פנו לתקנון האתר.