fbpx
/
/
גזוז בטעם של פעם

מוצרים שיעניינו אותך

גזוז בטעם של פעם

כמה פעמים בחיים שלכם שמעתם את המילה גזוז? וכשזה נאמר בטח זה הזכיר לכם אחד משני הדברים הבאים: גזוז להקת הפופ רוק המיתולוגית, והמשקה התוסס בטעמים פירותיים. מה שבטוח שניהם נותנים לנו "זריקת נוסטלגיה"

שנות ה-20 המאוחרת במאה הקודמת, עוד בימי המנדט הבריטי בארץ ישראל (לימים מדינת ישראל), ארץ שטופת שמש וחמה. בעיר תל אביב הצעירה אנשים עובדים ועמלים קשה במזג האוויר החמים ששוטף את הארץ על מנת לפרנס את משפחותיהם. לאחר שהיו מסיימים את עבודתם הקשה היו רוצים העובדים לעצור לרגע של התרעננות קצרה (וטעימה) ואת זה היו יכולים להשיג בקיוסק הקרוב אליהם.

עוד מאמרים שעשויים לעניין אתכם:

הקיוסק של האחים רובננקו לממכר גזוז משנת 1920 עד שנת 1925 תל אביב

היו ניגשים העובדים למוכר בקיוסק ומבקשים משקה צונן. אותו מוכר בקיוסק היה מוציא כוס זכוכית, משקע אותה בתוך שקע שהיה בדלפק השיש ולוחץ. היה זה פטנט ייחודי לשטיפת כוסות, אשר על ידי לחיצה היו יוצאים מים מותזים ורוחצים את הכוס. אז היה המוכר מושיט את ידו לעבר אחד הבקבוקים הצבעוניים שהכילו סירופים פירותיים ולוחץ על ה"פומפה" בבקבוק בו הטעם שבחרו. היו טעמים של לימון, פטל, אבטיח והיו גם כאלה שאהבו מעורב חצי פטל חצי לימון. לאחר מיכן היה המוכר מגיש את הכוס לצינור גבוה ובראשו ידית ברז, נותן משיכה קלה, וממנו הייתה יוצאת סודה קרה ומבעבעת שהייתה נשפכת לתוך הכוס וממלאת אותה עד גדותיה. והרי לכם גזוז בטעמים!

עד מהרה הבשורה התפשטה בכל הארץ והביקוש למשקה התוסס בטעמים פירותיים רק עלה ועלה. מצפון ועד דרום הארץ אנשים רצו את הגזוז בטעם הנחשק שהם אוהבים. לא הייתה מסעדה שלא רצתה להגיש ללקוחותיה את המשקה הפופולרי,לא היה קיוסק שלא היה בו גזוז! אפילו הילדים בבית הספר היו מחכים להפסקה של השעה 11:00 כדי ללכת לקיוסק הקרוב כדי לקנות גזוז בטעמים! הגזוז הפך למוטיב מרכזי גם באספקטים אחרים בחיים שלנו, כולל שירים שנכתבו בהשראת המשקה האהוב ואפילו להקה שנקראת "גזוז" שהזכרנו קודם והטביעה את חותמה במוזיקה הישראלית עד לעצם היום הזה.

היום במאה ה21, כ-100 שנים לאחר מכן, נכנסנו למדינתינו חברות משקאות גדלות שמוכרות משקאות מוגזים מוכנים כמו קולה, ספרייט, פפסי ועוד. אך למראת זאת, הגזוז הנוסטלגי חוזר אלינו בצעדי ענק עם גזוז בטעם של פעם. שמזכיר לנו את תקופת הילדות הפשוטה והכיפית, עם טעמים פירותיים שמתפוצצים לנו על הלשון. היום ניתן למצוא גזוז בטעם של פעם בעיקר ברשתות המזון, בדיוק כמו לפני 100 שנים, עם הדיספנסר ובקבוקי הזכוכית הצבעוניים עם טכמי הפירות והברז הגבוה של הסודה הקרה.

גם אתם רוצים להחזיר את הנוסטלגיה ללקוחותיכם?
חברת ליין טק – מערכות מזיגה מתקדמות מחזירה אליכם את הבשורה הנוסטלגית בחזרה ומציעה עבורכם מערכת מזיגה מתקדמות ומבחר טעמים נוסטלגיים לגזוז בטעם של פעם לבית העסק שלך.

למי זה מתאים?

  • לרשתות מזון.
  • פוד טראקס.
  • בתי קפה.
  • בתי מלון.
  • בתי חולים.
  • מקומות עבודה.
  • אולמות אירועים.
  • מוסדות חינוכיים.
  • מתנ"סים.
  • ועוד….

למה לבחור בליין טק?

החברה שלנו מתמחה מזה 20 שנים בתחום מערכות קירור מים, סודה, בירה ומשקאות קלים. אנו מתאימים את מערכות הסודה והגזוז לפי דרישת הלקוח, תפוקה וכמות הסועדים.

צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!

המאמר מדבר אליכם?

מכירים משהו או משהי שיאהבו גם את המאמר הזה?
מוזמנות לשתף אותם באהבה!

רוצים לדעת עוד פרטים?

לפרטים נוספים על השירות שלנו ועל המוצרים שלנו צרו איתנו קשר

עוד מאמרים

מכשיר למזיגת בירה

מכשיר למזיגת בירה

כדי לתת עבור הלקוחות שלכם את בירה איכותית וצוננת עם הטעמים הנכונים, צללו לתוך המאמר הקצר שלפניכם רגע לפני שאתם רוכשים…
מה אתם יודעים על בירה?

מה אתם יודעים על בירה?

מה אתם יודעים על בירה? האם בירה כהה חזקה יותר? בירה משמינה? מה כדאי בירה מהחבית או מהבקבוק? ועוד כמה שאלות…
מה אתם יודעים על סודה?

מה אתם יודעים על סודה?

המודעות הבריאותית של האנשים בתקופה האחרונה חוללה שינוי בהסתכלות על הסודה. אם בעבר היה הסודה תחביבם של אנשים "מבוגרים", אז הסודה…

צרו קשר

מתעניינים בשירותינו או רוצים לשאול שאלה על אחד מהמוצרים שלנו? הינכם מוזמנים להשאיר את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם.

ליין טק הינה חברה המתמחה מזה 20 שנה בתחום מערכות קירור מים, סודה, בירה ומשקאות קלים, המיועדים לשוק המוסדי ופרטי, כגון: קייטרינג, קיבוצים, בתי מלון, רשתות בתי קפה ומסעדות, אולמות אירועים, בתי חולים, בתי ספר, ישיבות, מתנ"סים, ענף ההייטק ועוד.

תודה על פנייתך!

פרטייך התקבלו בהצלחה ונשלח אלינו לוואטסאפ ולמייל.
אנו נעשה את מרב המאמצים לחזור אלייך בהקדם האפשרי.

הודעה

אתר זה משתמש בעוגיות [Cookies] למטרות שונות, כמפורט בהצהרת הפרטיות

דילוג לתוכן